Podsumowanie działań marketingowych Galerii Młociny w obliczu zagrożenia epidemicznego
W związku z obowiązującymi obostrzeniami spowodowanymi COVID-19 galerie handlowe znalazły się w nietypowym położeniu, a zaplanowane działania marketingowe, podobnie jak budżet przeznaczony na ich finalizację, zostały znacznie ograniczone. Bielańskie centrum handlowe, znane z niestandardowych pomysłów, skupiło się na realizacji licznych inicjatyw w mediach społecznościowych, a także wsparciu warszawskich szpitali.
2020-05-14, 14:01

Choć zarządzanie galerią handlową w obliczu zagrożenia epidemicznego stanowi prawdziwe wyzwanie dla managerów, Galeria Młociny dokłada wszelkich starań, by nie zwalniać tempa i regularnie przypomina o sobie klientom, skupiając się na realizacji wielu ciekawych inicjatyw. W ubiegłych miesiącach w mediach społecznościowych bielańskiego centrum handlowego wrzało od pomysłów i licznych realizacji stworzonych z myślą o gościach galerii. Co więcej, ich finalizacja została oparta jedynie na kreatywności oraz współpracy – bez wkładu finansowego –  ponieważ budżety na działania marketingowe zostały całkowicie wstrzymane. Część z nich wciąż jest regularnie kontynuowana i na stałe wpisała się do repertuaru inicjatyw realizowanych w mediach społecznościowych.

#GaleriaZdrowychPorad to pierwsza realizacja Galerii Młociny stworzona z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwie klientów odwiedzających centrum handlowe. W ramach autorskiej inicjatywy przygotowano materiały wideo zawierające praktyczne wskazówki, jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości oraz minimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem. Wśród nich materiały informujące o tym, jak zadbać o seniorów w czasie epidemii, domowe sposoby na dobre samopoczucie oraz zdrowe nawyki w domowym biurze.

Jedynym z pomysłów, który na stałe wpisał się w komunikację galerii w mediach społecznościowych, stało się dzielenie niecodziennymi propozycjami kulinarnymi do przygotowania w domu. Galeria Młociny we współpracy z dietetykami Alicją Wieczyńską, Alicją Jarosz oraz Justyną Świetlicką rozpoczęła cykl #GaleriaPrzepisów, w ramach którego prezentuje kreatywne, kuchenne inspiracje dla miłośników nietypowych smaków. Zainteresowani z łatwością mogą odtworzyć kulinarne propozycje w domowym zaciszu i urozmaicić tym samym swoje codzienne menu.

Warsztaty kawowe z Etno Cafe to stały punkt w repertuarze wydarzeń znajdującej się w bielańskim centrum handlowym  Hali Hutnik.  Galeria Młociny zadbała o ich realizację w nowej rzeczywistości, a miłośnicy kawy mieli okazję, by nauczyć się, jak samodzielnie przygotować swój ulubiony, poranny napój, a także poznać wszystkie sekrety związane z jego przygotowaniem bez wychodzenia z domu. Hala Hutnik wspólnie z marką Etno zrealizowała cykl Hala Hutnik TV: warsztaty kawowe Etno Cafe, w ramach których Karol Przesmycki – jeden z najlepszych trenerów baristów w Polsce, opowiedział o tajemnicach aromatycznej kawy. Zrealizowane materiały zostały opublikowane w formie wideo na profilach Galerii Młociny znajdujących się na Instagramie, Facebooku oraz platformie Youtube.

 

Lifestyle – hasło, z którym się w 100% identyfikujemy. W przypadku jakichkolwiek zmian i działań społecznych staramy się reagować natychmiast. Tak też właśnie stało się ze zmianą sposobu komunikacji i contentu w momencie wprowadzenia pierwszych restrykcji przez Ministerstwo Zdrowia. Mimo zablokowania budżetów, z którym musieliśmy się zmierzyć, udało się wprowadzić kilka niestandardowych działań, które okazały się strzałem w dziesiątkę. Bez nakładów finansowych zwiększyliśmy w kanałach SoMe zasięgi organiczne publikacji (w odniesieniu do stycznia i lutego) o ponad 39%, a wirusowe o ponad 22%. - mówi Magda Polaszek, Marketing Manager Galerii Młociny.

 

Bielańskiemu centrum handlowemu udało się także wesprzeć warszawskie szpitale.  Galeria Młociny przekazała do Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza przy ul. Niekłańskiej kilkaset maseczek oraz zabawek, które trafiły do gabinetów zabiegowych jako nagrody dla najmłodszych pacjentów. Pomoc w postaci maseczek, płynów do dezynfekcji oraz rękawiczek nitrylowych otrzymał także Szpital MSWiA na Wołoskiej. W ramach prywatnej zbiórki pracowników sklepu Hebe w Galerii Młociny przekazano również paczkę środków do higieny osobistej. W paczkach znalazły się również kolorowe skarpetki dla służb medycznych, mające choć na chwilę wywołać uśmiech na twarzach naszych bohaterów.

 

Zdajemy sobie sprawę z faktu, że nasze wsparcie było jedynie kroplą w morzu potrzeb. W związku z panującą sytuacją, która znacząco wpłynęła na funkcjonowanie naszej branży, cieszymy się, że udało nam się zorganizować pomoc chociaż w takiej formie. Od początku funkcjonowania Galerii Młociny staraliśmy się wspierać lokalne społeczności oraz inicjatywy, a wszelkie działania CSR, które popieraliśmy miały na celu zacieśnianie więzi z naszymi klientami oraz poparcie idei, że galeria handlowa to nie tylko miejsce zakupów, ale i życia społecznego. W przypadku problemów, z jakimi spotykały się szpitale, nie mogło być inaczej i musieliśmy podjąć kroki na miarę możliwości. – dodaje Magda Polaszek, Marketing Manager Galerii Młociny.

 

Więcej informacji na temat realizowanych inicjatyw znajduje się na stronie www.galeriamlociny.pl/. Wszystkie opisane materiały, a także zdjęcia możemy obejrzeć na profilu Galerii Młociny na Instagramie - @galeriamlociny Facebooku – Galeria Młociny, a także na platformie Youtube, wpisując nazwę kanału – „Galeria Młociny”.

 

KONTAKT / AUTOR
Julita Zapolska
Junior Project Manager
Agencja MagnifiCo
514178129
ZAŁĄCZNIKI
image-13.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.